Μέθοδοι – Προγράμματα εκπαίδευσης
Σκοπός της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο
νηπιαγωγείο είναι η πολύπλευρη και ισόρροπη ανάπτυξη του παιδιού σωματικά,
συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά, μαθαίνοντάς το να είναι οργανωτικό και
υπεύθυνο άρα και αυτόνομο.
Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε τις κλίσεις και
τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα κάθε παιδιού, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη
προσωπικότητά του ως ξεχωριστή, μοναδική, το δικό του ρυθμό μάθησης. Γι’ αυτό
σημαντικό ρόλο παίζει η επιβράβευση στη μικρή ή μεγάλη προσπάθεια που κάνει κάθε
στιγμή προσπαθώντας να εξελιχθεί. Θέλουμε να εκφράζεται ελεύθερα, σε κλίμα
αποδοχής και κατανόησης. Αυτός ο σκοπός επιτυγχάνεται με τα παρακάτω
προγράμματα – μεθόδους:
|
Πολυαισθητηριακή αγωγή |
|
Προγράμματα αυτοεξυπηρέτησης – εκπαίδευσης
|
|
Προγράμματα Αγωγής Υγείας (τουαλέτας) |
|
Ψυχοκινητική – θεραπευτικά προγράμματα με βάση ειδικά
Κριτήρια Μαθησιακής Επάρκειας, Τεστ Γλωσσικής Επάρκειας και Τεστ Ψυχογλωσσικών
Ικανοτήτων. |
|
Εναλλακτικές μεθόδους επικοινωνίας (pecs,
Makaton) |
|
Ειδικά προγράμματα μαθησιακής ετοιμότητας-δεξιότητας
υποβοηθούμενα από Η/Υ |
|
Προγράμματα περιβαλλοντικής αγωγής |
|
Μαγειρική (ετοιμασία – σερβίρισμα φαγητού) |
|
Πρόγραμμα κοινωνικών δεξιοτήτων / Διδακτικές επισκέψεις,
εκδρομές |